Woensdag 12 April

12 april 2017 - Barcelona, Spanje

Elke morgen hadden we een standaard procedure van 07:00 / 08:00 / 09:00, dit hield in om 07:00 opstaan, om 08:00 gaan ontbijten en om 09:00 vertrekken richting de bestemming.

Om 09:00 zijn we vertrokken richting Barcelona, we zijn als eerst Parc Guëll gaan bezoeken. Het was een heel mooi park met super mooie mozaïeke banken en gebouwen, ook hadden ze hele mooie tuinen met planten. Je ziet in dit park echt dat ze heel veel werk hebben gehad aan de dingen die ze daar hebben gemaakt, ook zie je hier dat alles hand werk is. We hebben hier ongeveer 1 uur de tijd gehad om rond te wandelen en alles te bewonderen. Om 11:45 zijn we vertrokken richting de Sagrada Família, we zijn eerst gestopt bij het park bij arc de triomphe waar we de tijd hebben gehad om te wandelen en te lunchen. Om 12:30 zijn we de Sagrada Família gaan bezoeken, ook hier zijn we ongeveer 1 uur binnen geweest. Het was een super mooi kerk je ziet van binnen en buiten echt dat ze er veel werk aan hebben en hebben gehad. De kerk is nog lang niet af ze waren er ook nog aan het werken, maar het was zeker de moeite om naar binnen te gaan want het was adembenemend mooi. Zelf vond ik het wel jammer dat je niet de tijd had om met de lift naar boven te gaan omdat er een te lange rij was. Na het bezoek werden we afgezet bij de Ramblas waar we vrije tijd hadden maar waar we ook aan de opdracht ''Thema wandeling'' moesten werken, hier bij moest je bezienswaardigheden zoeken en een selfie ermee maken. zelf heb ik een paar bezienswaardigheden gezocht en ben erna lang de haven wat gaan eten, vanuit daar hebben we de taxi gepakt naar het Columbus beeld waar we ons weer moesten verzamelen om 16:45. Om 17:00 zijn we terug vertrokken naar ons hotel in Malgrat waar we rond 18:00 uur zijn aangekomen. Vanaf 19:00 was er weer het avond eten en had je vrije tijd tot 22:00 en toen starte het avond programma weer. Zelf ben ik ook deze laatste avond in het hotel gebleven en is Sem bij mij op de kamer komen slapen. We hebben nog even op het balkon gezeten en hebben er een laatste leuke avond van gemaakt. Om 24:00 moest iedereen weer op de eigen kamer zijn en begon de nacht rust.