Reis van Maastricht naar Barcelona (08-04/09-04)

10 april 2017 - Malgrat de Mar, Spanje

Zaterdag 8 April moesten wij ons rond 17:30/ 17:45 verzamelen bij de Geusselt in Maastricht. Toen de bus aangekomen was hebben wij meteen de koffers in de bus geladen en konden we plaats nemen in de bus, iedereen was op tijd aanwezig en om precies 18:00 zijn we vertrokken richting Barcelona. We zijn naar ongeveer 2 uur gestopt, onderweg hebben we meedere stops gemaakt en tussen 03:00 / 06:00 was een chauffeurs wissel. we hebben in die tijd een andere chauffeur gekregen die ons de rest van de week overal heen bracht. Rond 07:30 hebben wij een ontbijt stop van ongeveer 45 minuten gehad om wat te eten ons te verzorgen en om te kleden.

Na de ontbijt stop zijn we door gereden naar Figueres waar wij naar het Dalí museum gingen. Om 10:00 zijn we aangekomen bij het museum en ook meteen het museum ingegaan. We moesten in het museum een opdracht doen, de opdracht was: selfie's maken met 20 kunstwerken die je in het museum vind. Als je de opdracht af had had je vrije tijd tot 12:45 en kon je in het museum blijven of naar buiten gaan en ergens wat gaan eten.

Om 13:00 zijn we vanuit Figueres vertrokken naar Malgrat de mar. Tegen 14:3o kwamen we in Malgrat aan bij ons hotel (Sorra Daurada). Er waren wat problemen bij het inchecken, uit eindelijk is alles goed gekomen en had iedereen een kamer gekregen.
Vanaf die tijd had je vrije tijd tot 19:00 en kon je gaan doen wat je wou, ik ben zelf wat gaan eten even naar het strand en de winkels geweest. Om 19:00 hadden we avond eten en na het avond eten hadden we vrije tijd tot 22:00. Erna kon je kiezen om of mee te gaan met het avond programma of in het hotel blijven. Ik ben zelf meegegaan met het avond programma en we zijn naar de crazy frog geweest. Om 24:00 zijn we terug naar het hotel gegaan en begon de nacht rust.