Donderdag 13 april + Terugreis naar Maastricht

14 april 2017 - Maastricht, Nederland

Elke morgen hadden we een standaard procedure van 07:00 / 08:00 / 09:00, dit hield in om 07:00 opstaan, om 08:00 gaan ontbijten en om 09:00 vertrekken richting de bestemming.

Rond 09:00 moesten we de koffers naar de bus gaan brengen en rond 9:15 zijn we naar de trein gaan lopen vanaf het hotel. We hebben de trein naar Barcelona toe gepakt, deze rit duurde ongeveer 1 uur en 15 minuten, het was een vermoeiende rit. Rond 12:30 zijn we aangekomen bij Poble Espagnol. We hebben hier de tijd gehad om alles te bekijken en door het open lucht museum te lopen. Het was een heel mooi museum, het waren allemaal smalle straatjes waar je winkeltjes vind met handgemaakte spulletjes. aan het einde van deze excursie hadden we van de leraren een ijsje gekregen waarvan we onze smaken zelf konden uit kiezen.

We zijn vanuit Poble Espagnol terug gelopen naar de Ramblas waar we nog vrije tijd gehad om ook de thema wandeling af te ronden en ergens nog wat te drinken. We moesten ons om 15:45 verzamelen bij het Hard Rock café en vanaf daar hebben we weer de trein terug gepakt naar het hotel, ook deze rit duurde weer 1 uur en 15 minuten. Tegen 17:30 waren we weer terug in het hotel en hadden we nog effe de tijd om naar de supermarkt te gaan. Om 18:30 hadden we ons laatste avond diner in het hotel. Tussen 19:15/ 19:30.
Na 2 uur ongeveer hebben we een tussen stop gehad. Het was een lange en vermoeiende reis terug naar huis, in de nacht is er weer een chauffeurs wissel geweest die ons weer verder naar huis reed. Tegen 13:00 zijn we terug aangekomen bij de Geusselt en kon iedereen weer naar huis toe gaan.